اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۶۶۹۹
خط حمله فولاد باید تقویت شود
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم ما بعد از رسیدن به گل اول کمی با استرس بازی می‌کند که با بچه‌‌ها این موضوع را مطرح کرده‌ایم و در ادامه هم باید خط حمله ما کمی تقویت شود.
۱۶:۲۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

سیدسیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: خوشحال هستیم که فردا مقابل یکی از تیم‌های قدیمی و ریشه‌دار و یکی از پرافتخارترین مربیان ایران بازی می‌کنیم که به جذابیت‌های بازی می‌افزاید.

وی افزود: همیشه دیدارهای دو تیم جذاب بوده است و امیدواریم تیمی که تلاش بیشتری می‌کند در بازی فردا به نتیجه برسد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان داشت: هر دو تیم با توجه به شرایط جدول به دنبال سه امتیاز هستند و در مقابل تیمی بازی می‌کنیم که بازیکنان آن‌ها چندسال باهم دیگر بوده‌اند و سرمربی قوی دارند؛ امتیاز گرفتن مقابل چنین تیمی کار سختی است اما ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.

وی درباره مصدوم و محرومان این تیم گفت: تنها یوسف وکیا مصدوم است و بازیکن محرومی نداریم.

پورموسوی عنوان کرد: ارتباط خوبی با تیم‌های پایه داریم و از روز اول این ارتباط وجود داشته است؛ مجموعه باشگاه بهترین روزهای خودش را سپری می‌کند و هفته‌ گذشته هفته خوبی بود و امیدواریم تداوم داشته باشد.

وی در پایان در مورد آمار گل‌زنی پائین این تیم بیان کرد: بعد از بازی با تیم پارس این موضوع را با بچه‌ها مطرح کردیم و تلاش کردیم که بعد از گل اول با استرس کمتری بازی کنیم؛ متاسفانه بعد از گل اول بچه‌ها کمی با استرس بازی می‌کنند و در تمرینات گذشته این موضوع را به آن‌ها گوشزد کرده‌ایم تا بتوانیم به گل‌‌های بیشتری برسیم و البته باید تیم ما در خط حمله کمی تقویت بشود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین